لوگو تکویندوز
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

قیمت یراق آلات پنجره دوجداره

فهرست مطالب

  • یراق آلات پنجره دوجداره + لیست قیمت

    یراق آلات و تعمیر پنجره دوجداره یک تجارت خانوادگی است که بیش از ۵۰ سال است که ریشه در صنعت درب و پنجره دو جداره دارد. ما بسیاری از محصولات را از دستگیره درها تا دریچه های پنجره از جمله دستگیره درب، لولا، قفل و سیلندر عرضه می کنیم. محصولات پنجره ما مانند سیستم های قفل، اسپانیولت ها، دستگیره ها و محصولات شیشه ای ما با بالاترین کیفیت و قیمت های عالی هستند. لطفا صفحه درباره ما را برای اطلاعات بیشتر بخوانید.

    ما یک خط تامین در سراسر کشور برای کلیه قطعات تعویضی uPVC و آلومینیوم مانند دستگیره پنجره upvc و آلومینیوم، دستگیره درب upvc و آلومینیومی، لولای پنجره upvc و آلومینیومی، دریچه پنجره یو پی وی سی، قفل پنجره یو پی وی سی، نگهدارنده یا زاماک پنجره یو پی وی سی و آلومینیومی، دستگیره های پنجره دوحالته uPVC و آلومینیومی، سیلندر کلید، قفل درب چند نقطه ای و اسپانیولت سویچی و معمولی درب مانند از سایز ۱۶۰۰ تا ۲۲۰۰ درب، لولای در. ما همچنین قطعات تعویض ترمال بریک و آلومینیوم را تامین می کنیم. هدف ما این است که در هنگام جستجوی آن قطعه جایگزین خاص uPVC، ترمال بریک یا آلومینیوم به مشتری آرامش کامل ارائه کنیم.

    همه محصولات ما شامل گارانتی است،  ما تلاش می کنیم تا خدمات بهتری نسبت به سایر مشاغل سخت افزاری uPVC ارائه دهیم و معتقدیم که با کمی جلوتر رفتن، مشتریان خود را خوشحال می کنیم. تیم تعمیرات ما   به شما کمک می کند تا محصول صحیح را پیدا کنید، حتی اگر دیگر تولید نشده باشد، اگر جزئیاتی را برای ما ارسال کنید، سعی می کنیم آن را برای شما “پیدا کنیم”. 

    امیدواریم از وب سایت لذت ببرید و اگر سؤالی دارید لطفاً با دفتر ما از طریق تلفن ۰۲۱۶۶۶۱۰۷۲۹(تهران) تماس بگیرید تا مستقیماً با مسئول فروش صحبت کنید

     

    درباره پنجره دوجداره و قیمت پنجره دوجداره بیشتر بدانید

     

    فروش انواع یراق آلات پنجره دوجداره

    یراق آلات موجود از همه برندهای معتبر، ما همچنین می‌توانیم برای برخی از یراق ها که دیگر ساخته نمی‌شوند جایگزین مناسب پیدا کنیم، اگر مطمئن نیستید به چه قطعه‌ای نیاز دارید، از در یا پنجره با گوشی خود عکس بگیرید و آن را برای ما ارسال کنید.

     

    سفارش آنلاین آسان به شما کمک می کند تا محصول صحیح را خریداری کنید و اگر مطمئن نیستید کارکنان مهربان ما شما را از طریق تلفن راهنمایی خواهند کرد. ما خدمات با کیفیتی را با محصولات تعمیر پنجره دوجداره با کیفیت ارائه می دهیم و افتخار می کنیم که رضایت کامل را همراه با آرامش خاطر به مشتریان داخلی و تجاری ارائه می دهیم.

     

     

    از بهترین طیف یراق آلات پنجره دوجداره موجود انتخاب کنید

     

    پنجره دوجداره برای بسیاری از کسانی که رویای خانه ای با یراق مناسب را در سر می پرورانند، تبدیل به یک انتخاب محبوب شده است. علاوه بر مستحکم بودن، پنجره دوجداره  با انواع دکورها مطابقت دارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یراق آلات پنجره مناسب را انتخاب کنید. ورودی ها و شیشه ها بدون دستگیره ناقص هستند. بنابراین، شما باید یکی را نصب کنید که برای خانه شما مناسب باشد. لوازم جانبی در و پنجره UPVC در سبک ها، طرح ها، رنگ ها و اندازه های مختلف موجود است. نوع رایج قفل موجود برای این دستگیره ها اهرمی است. استفاده از دستگیره منحنی بیشتر در این پنجره  ها دیده می شود. 

    امروزه اکثر سخت یراق ها و دستگیره های درب UPVC توسط مرکز ۹۲ میلی متری تولید می شود. دستگیره ورودی فلکسی مراکز مختلفی را در محدوده ۶۰ و ۹۵ میلی‌متر ارائه می‌دهد و فوکوس مارپیچ ۲۴۰ میلی‌متری را به خود اختصاص می‌دهد. این به عنوان اندازه گیری استاندارد برای دستگیره های ورودی در نظر گرفته می شود که با حدود ۹۰ درصد از جایگزین های دستگیره ورودی پنجره مناسب است. دستگیره ها را می توان بر روی یک صفحه تراز یا به صورت عمودی بر روی پنجره ها نصب کرد. در هنگام مدیریت پنجره ها و ورودی ها، محل باز شدن پیچ های دستگیره تعویض باید با احتیاط در نظر گرفته شود. در غیر این صورت، به سختی می توان آن را جا داد.

     

    دستگیره پنجره دوجداره

     

    در چند سال اخیر، تولیدکنندگان دستگیره پنجره و ورودی بازار بزرگی برای دستگیره های پنجره و ورودی با امنیت بالا دیده اند. لوازم جانبی سخت افزار UPVC به طور گسترده در قفل ورودی به طور قابل توجهی پیچیده تر استفاده می شود که به یک اتاقک پول نیاز دارد. این نوع از ورودی ها و پنجره ها به غیر از ویژگی های کاربردی متعدد آنها، می توانند به سادگی به عنوان ورودی های داخلی یا خارجی نصب شوند. شما می توانید بدون کشش زیاد، از آنها برای عبور از جلو و عقب استفاده کنید. اکثر مردم احساس می کنند که این نوع ورودی ها باید سفید باشند. با این حال، این یک فرض خارج از پایه است. این نوع پنجره ورودی در طیف گسترده ای از رنگ ها و شکل ها قابل دسترسی است. آنها همچنین در طیف وسیعی از سبک ها قابل دسترسی هستند و آنها را به انتخابی ایده آل برای خانه یا محل کار شما تبدیل می کند.

     

    یراق آلات پنجره دوجداره

     

     

    انواع مختلفی از اقلام محصول در لیست یراق پنجره وجود دارد. دسته بندی های گسترده ای که می توانند در آنها گنجانده شوند عبارتند از:

     

    • دستگیره: دستگیره ها بخش مهمی از لوازم جانبی درب و پنجره یو پی وی سی هستند. آنها واحد عملکردی اساسی هستند. اگرچه بسیاری فکر می کنند که همه آنها یکسان هستند، اما دستگیره ها در رنگ ها و طرح های مختلف موجود هستند. 
    • لولا: بدون لولا نمی توان در یا پنجره را کار کرد. این بخشی اجتناب ناپذیر از لوازم جانبی و درب پنجره UPVC است. با این حال، درها و پنجره های کشویی نیازی به لولا ندارند.
    • اسپانیولت: یک اسپانیولت یراق چند نقطه ای برای قفل پنجره های UPVC قسمتی است که در داخل یک پنجره قرار می گیرد که با یک دستگیره  کار می کند. آنها در اندازه های زیادی متناسب با پنجره شما در دسترس هستند.
    • غلتک ها: غلتک ها مهمترین لوازم جانبی پنجره کشویی UPVC هستند. آنها به حرکت درب ها و پنجره های کشویی کمک می کنند. 

    با توجه به افزایش تقاضا برای این محصول، برندهای سخت افزاری UPVC زیادی در بازار وجود دارد. برخی از برندهایی که کیفیت محصول تولیدی خود را حفظ کرده و به عنوان بهترین پیشرفت کرده اند عبارتند از: اندو و آکپن

    قبل از خرید بهترین یراق upvc باید عوامل خاصی را در نظر بگیرید. این عوامل به شما کمک می‌کند هنگام ساخت یک خانه جدید یا بازسازی خانه، محصول کاملی را که می‌خواهید بخرید.

     

    عواملی که در انتخاب یراق باید به خاطر بسپارید عبارتند از: 

    • استحکام – قدرت

    پایداری این نوع پنجره و ورودی به طور اساسی با بسیاری از کانکتورهای یو پی وی سی  تنظیم می شود که با ضد زنگ هم  تقویت می شود. بسیاری از سازندگان ورودی پنجره upvc به طور مداوم یک کانکتور اصلی را پهن نگه می دارند که از ضخامت ۳ میلی متر و ۲.۳ میلی متر در نوسان است.   خطوط بادوام یو پی وی سی بسیار قوی هستند و شکسته نمی شوند. 

    • مهارت انرژی

    توانمندی انرژی خانه را می توان با یک پنجره upvc که انتقال دهنده حرارت ضعیفی است و قفل مناسبی دارد ارتقا داد. درزگیرهای سیلیکونی مقاوم در برابر آب و هوا برای ترمیم شکاف‌ها در پنجره‌ها و پارتیشن‌های UPVC به شدت پیشنهاد می‌شوند. این یک انسداد احتمالی است و از هرگونه گرما جلوگیری می کند. ماژول کمتر و چسب گیر کننده بی طرف سیلیکون به طور پرانرژی برای پوشش شیشه نشان داده شده است. حتی پوشش های کمتر، دو یا سه روکش نیز می توانند تولید انرژی شیشه را افزایش دهند.  

    • حفاظت از نویز

    برای داشتن صدایی عالی، محافظ به پوشش دو یا سه برابر پنجره های upvc و اتصال قدرتمند شیشه با استفاده از چسب های ساخته شده از واشرهای الاستیک سیلیکونی EPDM فکر می کند.  

    • حفاظت

    پنجره های upvc خوب باید علاوه بر قاب پیچ و مهره ای، مواد خوب را نیز یکپارچه کنند. همچنین می‌توانید برای ایمنی فوق‌العاده در خانه، در مورد شیشه‌های جامدادی مات دوگانه فکر کنید. 

    • ضمانت

    یک سازنده پنجره و درب upvc باید ده سال برای خطوط و یک سال برای تجهیزات تضمین کند. موضوعات حیرت آور مانند شکستگی، تصحیح تراز شیشه ها، مشکلات چرخ های لغزنده و نفوذ آب به طور جداگانه حل شده است که خارج از ضمانت است. 

     

    در این مقاله، با برخی از مزایایی که در انتخاب یراق آلات یو پی وی سی بالاتر از سایرین برای نصب پنجره و در به دست می آورید، آشنا خواهید شد.

    • فاکتور هزینه کم

    زمانی که به دنبال یراق پنجره یو پی وی سی هستید، فاکتور هزینه اولین مورد توجه است . طبق سناریوهای عملی، هزینه یراق uPVC کمتر از چوب و آلومینیوم است. قیمت یراق یو پی وی سی به کیفیت و ویژگی های تعبیه شده در آن بستگی دارد. بنابراین، مردم معمولاً این مواد را بر سایر مواد ترجیح می دهند تا کار نصب خود را با بودجه مقرون به صرفه انجام دهند.

    • نیاز به نگهداری کمتری دارد

    یراق آلات درب یو پی وی سی به نگهداری کمتری نسبت به مواد دیگر نیاز دارد. از خم شدن آسان پشتیبانی می کند، و حتی بدون هیچ گونه تعمیر و نگهداری مکانیکی، می تواند حتی پس از سال ها روی پنجره ها یا درهای شما تازه به نظر برسد . علاوه بر این، یراق لوازم جانبی UPVC که بر روی درها یا پنجره ها اجرا می شود ، صدای بیرون را تا ۷۰ درصد سرکوب می کند.

    • عملکرد بالا پایان

    ضریب بهره وری انرژی یراق آلات uPVC آن را به یکی از بهترین مواد برای پنجره ها یا درهای شما تبدیل می کند. هزینه های گرمایش کاهش می یابد و ملک در طول زمستان گرم می ماند و همچنین در تابستان آن را خنک نگه می دارد. به دلیل استحکام و دوام بسیار زیاد، استفاده از این سخت افزارها باعث امنیت بهتر خانه می شود.

    • مزایای سفارشی سازی

    اکثر شرکت‌هایی که لوازم جانبی پنجره‌های یو پی وی سی را به صورت آنلاین ارائه می‌کنند، یک گزینه طراحی قابل تنظیم را برای مشتری ارائه می‌دهند تا طرح و رنگ ایده‌آل را مطابق با انتخاب خود انتخاب کند تا آن را بر روی درها یا پنجره‌ها نمایش دهد. روزهایی که باید به رنگ ثابتی بسنده کنید گذشته است. اکنون می توانید با مشخصات مورد نظر پیش بروید و برای درب یا پنجره خود یراق یو پی وی سی خریداری کنید.

    • مقاوم در برابر آب و هوا

    نصب یراق uPVC بر روی پنجره ها یا درها با پیکربندی های مختلفی برای مقاومت در برابر شرایط نامساعد جوی برای افزایش طول عمر این نوع سخت افزارها مجهز شده است. مواد uPVC به دلیل عناصر طبیعی در برابر ضربه های نامطلوب بر روی درها و پنجره ها مقاوم است. یو پی وی سی نسبت به سایر مواد مانند چوب یا الوار در برابر بلایای آب و هوایی بسیار خوب عمل می کند. بنابراین، این سخت افزار برای نصب پنجره یا درب کارآمد و طولانی مدت بسیار نیازمند است.

    اینها چند مورد از مزایای استفاده از یراق آلات UPVC برای نصب در و پنجره است. این کارایی و استاندارد مواد uPVC را نسبت به سایرین ثابت می کند. اگر قصد دارید پنجره ها و درهای خود را با یراق جدید بازسازی کنید، پس به سراغ یو پی وی سی بروید تا در آینده نزدیک دیگر به دنبال جایگزینی نباشید و در دراز مدت پول خوبی را پس انداز کنید.

     

    چرا محصولات خود را از ما انتخاب کنید؟

     

    بهترین کار این است که تکویندوز را برای خرید اقلام یراق آلات پنجره دوجداره انتخاب کنید. اینجا می توانید قیمت یراق UPVC را نیز جویا شوید. تکویندوز یکی از تولید کننده های پنجره دوجداره  قابل اعتماد است که به شما امکان می دهد بسیاری از محصولات را مرور کنید و مشخصات را بررسی کنید. حتی خرید آنها نیز بسیار آسان است. پس چرا صبر کنیم؟ برای خرید یراق و پنجره upvc مورد نظر خود به تکویندوز بروید. 

     

    لیست قیمت یراق آلات درب و پنجره یو پی وی سی

     
    ست کامل یراق تک حالته ۳۵۰.۰۰۰ تومان
    ست کامل یراق کشویی ۵۲۰.۰۰۰ تومان
    ست کامل یراق دوحالته ۷۰۰.۰۰۰ تومان
    دستگیره دری سوئیچی ۲۰۰.۰۰۰ تومان
    توپی گالوتوم ۲۰۰.۰۰۰ تومان
    اسپانیولت تک حالته ۲۰۰.۰۰۰ تومان
    لولای REZE ۳۰.۰۰۰ تومان
    اسپانیولت کشویی ۲۰۰.۰۰۰ تومان
    غلطک کشویی ترک ۸۰.۰۰۰ تومان

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۷ رای
    قیمت یراق آلات پنجره دوجداره
    محمد غلام نژاد

    محمد غلام نژاد

    محمد غلام نژاد هستم سی و سه سالمه،سالهاست که در صنف درب و پنجره هستم به خاطر علاقه زیادی که از بچگی به کامپیوتر و طراحی داشتم،این سایتو طراحی کردم تا بتونم با انتشار مطالب کاربردی صنف درب و پنجره رسالت خودمو انجام بدم و کمکی هر چند کم به هموطنانم بکنم
    ارسال نظر

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.