لوگو تکویندوز
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

خرید پنجره دوجداره لولایی با بهترین قیمت

فهرست مطالب

  • بهترین قیمت درب و پنجره لولایی

    طیف وسیعی از پنجره‌ها و درب‌های دوجداره از مدل های لولایی نه تنها عایق، امنیت و عملکرد بی‌نظیر را افزایش می‌دهد، بلکه ظرافت ماندگاری از طراحی کلاسیک را نیز به همراه دارد. ارزش این نوع پنجره دو جداره با آب و هوای کارآمد و ضد آب بودن در هنگام بسته مشخص می شود. و هنگامی که باز است، مزیت این است که یک منطقه کامل برای جریان هوا باز است و نسیم را به راحتی می‌گیرد.

    پنجره‌های لولایی بدون پیچیدگی و مقرون به صرفه هستند و وقتی با شیشه های دوجداره ترکیب می‌شوند، در مقایسه با پنجره‌های آلومینیومی یا چوبی معمولی، عملکرد فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهند. پنجره دوجداره لولایی به اندازه زیادی در بین مشتریانی که در حال بازسازی خانه هستند محبوبیت دارد. درست مانند کشویی، پنجره های دو جداره لولایی  به ویژه برای طرح های معماری که شامل احیای بافت قدیمی، ایرانی یا عناصر معاصر هستند، مناسب هستند.

    میانگین قیمت درب و پنجره دوجداره لولایی از هر متر مربع ۱۲۰۰۰۰۰ شروع میشود

     

    درباره پنجره کشویی بهتر است یا لولایی؟ بیشتر بدانید

     
          
     
    بهترین قیمت درب و پنجره دوجداره لولایی

    رتبه بندی  برای پنجره های لولایی دو جداره

        
     شیشه های آب بندی شده دو جداره ۳۲ میلی متری.

     

    درب و پنجره لولایی

     مقاوم.
     یراق آلات مقاوم در برابر خوردگی
     اتصالات تماماً جوش داده شده اند.
     دستگیره های دکمه فشاری با کلید.
     اصطکاک با پشتی های فولادی  تا از ورود اجباری جلوگیری کند.
     نصب آسان هواکش به پنجره.
     وزن لنگه تا ۱۱۰ کیلوگرم.
     قفل امنیتی  تا ۸ نقطه قفل.
     پروفیل های چند محفظه PVCu سفید با تاثیر بالا.
     کاملا عایق.
      

    پنجره‌های لولایی قدیمی‌ترین نوع پنجره‌هایی هستند که ثبت شده‌اند، بنابراین جای تعجب نیست که آنها انتخابی مورد علاقه برای کاربردهای مسکونی و تجاری هستند. از آنجایی که این پنجره ها در کنار لولا هستند، در تمام طول خود باز می شوند، که برای اتصال فضای داخلی/خارجی مهم است. اندازه و محل قرارگیری پنجره های دوجداره لولایی  را در نظر بگیرید و با پانل های دو جداره ثابت ترکیب کنید تا جلوه را به حداکثر برسانید.

    پنجره‌های لولایی در آشپزخانه بالای سینک مورد توجه قرار نمی‌گیرند، زیرا دسترسی و باز شدن آن‌ها سخت است، این واقعیت که آنها به داخل باز می‌شوند و تهویه قابل‌توجهی را فراهم می‌کنند، مزیت‌هایی است که محبوبیت آنها را توضیح می‌دهد. پنجره دوجداره لولایی  هم یک گزینه همه کاره و هم یک گزینه سنگین است که به گونه ای طراحی شده است که حتی در سخت ترین محیط های ایران نیز آسان باشد. با این حال، از آنجایی که پنجره دوجداره لولایی  به داخل باز می شود، مهم است که در مرحله برنامه ریزی، هرگونه مانعی در مسیر حرکت لنگه در نظر گرفته شود.

     شیشه پنجره های لولایی  دو جداره

     
         
      شیشه پنجره لولایی

    شیشه های دو جداره یا شیشه انتخابی هوشمند برای مصرف‌کنندگانی است که از عملکرد و کیفیت قدردانی می‌کنند و بر اساس نیازهای حرارتی یا صوتی عرضه می‌شوند.
    ما از شیشه های مهر و موم شده ۳۲ میلی متری استفاده می کنیم که به صورت محلی ساخته شده اند و تمام الزامات استانداردهای ایران را برای شیشه و لعاب برآورده می کنند. گزینه های لعاب شامل شیشه های مات، لمینیت، سکوریت، کم، رنگی  است.
    فضای هوایی بین لایه های شیشه ممکن است با هوا یا گاز بی اثر مانند آرگون یا کریپتون پر شود که عملکرد حرارتی و صوتی را بهبود می بخشد و با صرفه جویی در انرژی انتشار گازهای گلخانه ای را کاهش می دهد!

     
         
     

    استفاده از شیشه دوجداره در خانه شما مزایای زیادی دارد و جدا از بهبود قابل توجه در راحتی حرارتی و صوتی، مشتریان ما از کاهش هزینه های انرژی، حذف تراکم، کاهش قابل توجه در رنگ پریدگی مبلمان و آثار هنری و بهبود جذابیت بصری خبر می دهند. افزایش ارزش فروش مجدد خانه شما علاوه بر این، برای مشتریانی که خانه‌های قدیمی‌تری دارند که ویژگی‌های اصلی خود را حفظ کرده‌اند، شیشه‌های موجود ممکن است با استانداردهای فعلی ایران مطابقت نداشته باشند و حتی ممکن است ناامن تلقی شوند. این امر به ویژه در مورد درها و پنجره های حمام صادق است، جایی که شیشه های ایمنی و شیشه های مات نه تنها مطلوب بلکه اجباری هستند! از این فرصت برای ارتقاء پنجره ها و درهای خانه خود استفاده کنید و از مزایای آن در حال حاضر و در آینده بهره مند شوید!    

     
       آیا هر پنجره دوجداره‌ای عایق صوتی است؟ 
      

    یراق آلات پنجره های لولایی دو جداره

     
     

    اسپانیولت

    اسپانیولت و یراق پنجره لولایی 
     اسپانیولت. تا هشت نقطه قفل با قسمت های  قابل تنظیم امنیت بیشتری را در برابر سرقت ارائه می دهد. مکانیزم دنده منحصربه‌فرد  با عملکرد معکوس کار می‌کند. همه قسمت ها در پشت زاماک هادر هر دو طرف  قرار می گیرند. 
    تلاش برای خارج کردن هر نقطه از موقعیت قفل شده خود، تنها نقطه دیگر را به عمق زاماک خود می برد. “اسپانیولت” برای امنیت بالا و مقاومت موثر در برابر نیروهای جانبی و همچنین عملکرد آسان است.
     
        
     دستگیره پنجره لولایی

    دستگیره اسپانیولت

     
     دستگیره‌های اسپانیولت کلید دار برای استفاده با سیستم‌های درب دو جداره بازشو به بیرون، از جمله TSL، ایده‌آل هستند. عملکرد دسته به سادگی با فشار دادن دکمه و باز کردن آن به حالت نگهدارنده انجام می شود. دستگیره پس از بسته شدن به طور خودکار در موقعیت قفل قرار می گیرد. کلید ارائه شده یک بن بست برای سیلندر ایجاد می کند. 
        
     یراق دوحالته پنجره لولایی

    یراق دوحالته

     
     یراق دوحالته پنجره‌های دوجداره از پایه‌های اصطکاکی فولادی ضد زنگ و دستگیره‌های قفل‌کننده یا غیرقفل‌کننده استفاده می‌کنند که در انواع روکش‌ها موجود هستند.


     
      

    گارانتی  پنجره های لولایی دوجداره

     
     

    تست های عملیاتی روی دستگیره های خود پنجره های لولایی  انجام می شود. این بدان معنی است که نه تنها عملکرد، بلکه دوام اتصال بین یراق آلات و پنجره نیز به طور کامل آزمایش می شود. به آنها معادل ۵۰ چرخه عملیاتی در روز در یک دوره ۱۰ ساله داده می شود.

    در طول آزمایش، نه خود دستگیره پنجره های لولایی ، یا هیچ بخشی از آن نباید شل شود. این تضمین می‌کند که اجزای دو جداره پنجره‌ها و درب‌ها به خوبی کار می‌کنند تا مشتریان ما از استفاده بدون مشکل از پنجره‌های خود لذت ببرند!

     
        
        
        

        
     

    جنس پنجره های لولایی دو جداره

     
     پنجره لولایی UPVC

    پنجره لولایی upvc

     
     پروفیلی که ما برای پنجره ها و درب های دو جداره استفاده می کنیم، برند معتبر جهانی وینتک است که در آلمان تأسیس شده است، که در نوآوری ها و سیستم های مبتنی بر پلیمر در کاربردهای پزشکی، ساخت و ساز، خودرو و صنعت تخصص دارد. وین تک به عنوان یک تامین کننده پیشرو در راه حل های مبتنی بر پلیمر برای ساخت و ساز، اولویت های طراحی پایدار را با محصولات مهندسی که باعث افزایش راحتی و راحت تر، کاهش هزینه های انرژی، ایجاد محیط های سالم و ایمن، و حفظ منابع محدود می شود، مورد توجه قرار می دهد. محصولات و سیستم‌های وین تک برای پنجره‌ها و درهای دوجداره، گرمایش و لوله‌کشی، حفاظت در برابر آتش و بازارهای لوله، مکمل یکدیگر در راه‌حل‌های یکپارچه با کارایی بالا هستند. شیک و جذاب، ظریف و کاربردی – تمام جنبه های با دقت فکر شده طیف ما با در نظر گرفتن ظاهر طراحی شده است.    
      قیمت پنجره دوجداره وین تک در تهران 
     پنجره آلومینیومی لولایی

    پنجره لولایی آلومینیومی

     
     پنجره ها و درهای دو جداره با پروفیل های آلومینیومی تقویت شده و در حفره مرکزی پروفیل آب بندی شده اند. طراحی پروفیل چند محفظه ای برای امکان تقویت بیشتر برای اعمال بار باد زیاد در ساختمان های بلند. برای افزایش استحکام و آب‌بندی از سیستم درب و پنجره کاملاً مستحکم استفاده می‌شود.    
      قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی 
       

    ابعاد پنجره های لولایی  دو جداره

     
     

    حداکثر اندازه در پنجره های لولایی دو جداره

     
     ابعاد پنجره لولاییحداکثر عرض پنجره دوجداره ۲۵۰۰mm و حداکثر ارتفاع ۲۲۰۰mm می باشد. ظرفیت وزن لنگه ۴۰ کیلوگرم است، در حالی که کل متر مربع نباید بیش از ۵.۲ متر مربع باشد. راهنمای اندازه منوط به دستورالعمل های ارائه شده توسط تامین کنندگان اتصالات است، حداکثر اندازه ها بر اساس فشار باد ۲۴۰۰Pa در حداکثر ارتفاع ۱۰ متر است. برای پنجره های ثابت، حداکثر طول پروفیل ۳۰۰۰ میلی متر است، در حالی که کل متر مربع نباید بیش از ۶.۰ متر مربع باشد.

    مزایای پنجره های لولایی دو جداره

     
       
     

    عایق حرارتی در پنجره های لولایی دو جداره

    مقاومت در برابر خوردگی در پنجره های لولایی دو جداره

     مزایا پنجره لولایی 0با عایق حرارتی پیشرفته از خود در برابر گرما و سرما محافظت کنید که منجر به صرفه جویی استثنایی در انرژی و هزینه می شود.    مزایا پنجره لولایی 1درب‌ها و پنجره‌های دوجداره ما بسیار انعطاف‌پذیر هستند و هرگز پوسیدگی، خوردگی، تغییر رنگ یا تاب برداشتن حتی در مناطق ساحلی یا صنعتی ندارند.    
           
     

    عایق صدا در پنجره های لولایی دو جداره

    مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش در پنجره های لولایی دو جداره

     2مزایا پنجره لولاییسبک زندگی خود را تغییر دهید و از مهندسی مشهور  با مزایای کاهش نویز ۳۳-۴۵ دسی بل بهره ببرید.    مزایا پنجره لولایی 4پنجره ها و درهای دو جداره دارای حفاظت کامل در برابر اشعه ماوراء بنفش هستند در حالی که پنجره های آلومینیومی و چوبی استاندارد در معرض آسیب شدید نور خورشید هستند.    
           
     

    آب بندی هوا در پنجره های لولایی دو جداره

    مقاوم در برابر آتش در پنجره های لولایی دو جداره

     مزایا پنجره لولایی 5از نفوذ آب باران و نفوذ آب باران حتی در شدیدترین شرایط آب و هوایی جلوگیری کنید.    مزایا پنجره لولایی 6آزمایشات آزمایشگاهی مستقل مشخص کرد که پنجره‌ها و درهای دوجداره ما از طریق ویژگی‌های خود خاموش شونده و غیر قابل احتراق، قابلیت اشتعال را کاهش می‌دهند.   
      

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خرید پنجره دوجداره لولایی با بهترین قیمت
    محمد غلام نژاد

    محمد غلام نژاد

    محمد غلام نژاد هستم سی و سه سالمه،سالهاست که در صنف درب و پنجره هستم به خاطر علاقه زیادی که از بچگی به کامپیوتر و طراحی داشتم،این سایتو طراحی کردم تا بتونم با انتشار مطالب کاربردی صنف درب و پنجره رسالت خودمو انجام بدم و کمکی هر چند کم به هموطنانم بکنم

    ۲ نظر

    ارسال نظر

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.