لوگو تکویندوز
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

بهترین مدل پنجره برای پذیرایی کدام است؟

فهرست مطالب

  • مدل پنجره دوجداره پذیرایی

    با پنجره دوجداره زیبای پذیرایی محل خانوادگی خود را روشن تر کنید و احساسی خوب را تجربه کنید. شما می توانید پنجره های مربع یا مستطیل شکل را با سایر اشکال منحصر به فرد مانند مثلث ترکیب کنید تا دیواری از نور و ظاهری سفارشی برای خانه خود ایجاد کنید. پنجره های آلومینیومی، ترمال بریک یا یو پی وی سی UPVC نوآورانه و کم مصرف را انتخاب کنید تا خانواده خود را در تابستان و زمستان راحت تر نگه دارید.

    مدل پنجره دوجداره پذیرایی

    ایده های پنجره پذیرایی

    بسیاری از ما اتاق نشیمن یا پذیرایی داریم که رو به خیابان یا جاده است. پنجره‌هایی که برای اتاق نشیمن خود در اینجا انتخاب می‌کنید ممکن است از گزینه‌های شیشه‌ای مختلفی بهره ببرند که به افزایش حریم خصوصی کمک می‌کنند و در عین حال اجازه می‌دهند نور وارد اتاق شود. شیشه های حریم خصوصی می تواند شامل رنگ آمیزی ظریف یا شیشه کاملاً مبهم باشد تا از دیدن مستقیم افراد به داخل اتاق شما جلوگیری کند. خانه های دیگر ممکن است اتاق نشیمن داشته باشند که رو به فضای باغ خصوصی است. این اتاق‌ها ممکن است برای پنجره‌های بزرگ‌تر و تمام قدی مناسب باشند تا واقعاً برای مشاهده باز شوند و به شما امکان دهند راحت‌تر از دیدن باغ خود لذت ببرید. در تکویندوز، ما طیف وسیعی از سبک‌های طراحی را داریم که مناسب خانه‌های مختلف است و به شما کمک می‌کند تا به ظاهری که می‌خواهید برسید.

    پنجره دوجداره پذیرایی جدید

    تعویض پنجره برای اکثر مردم یک کار مهم است و منطقی است که بخواهید اطمینان حاصل کنید که پنجره های جدید شما سبک مناسبی برای اتاق نشیمن یا پذیرایی شما هستند. تکویندوز در همه چیز دروپنجره ها متخصص است، بنابراین تیم ما بسیار خوشحال خواهد شد که به شما کمک کند تا پنجره دوجداره پذیرایی جدید مناسب برای خود را انتخاب کنید! ما یک نمایشگاه در تهران داریم که در آن طیف خود را برای شما به نمایش می‌گذاریم تا به راحتی تفاوت‌ها در سبک‌ها و طرح‌ها را ببینید، و همچنین تمام گزینه‌های شیشه‌ که می‌توانند پنجره‌های شما را شخصی‌سازی کنند تا آنها به خوبی برای خانه‌تان کار کنند .

     

    درباره مدل پنجره دوجداره جدید بیشتر بدانید

    پنجره دوجداره پذیرایی جدید

    ۱۰ مورد از بهترین ایده های پنجره پذیرایی

    این نکات را دنبال کنید و اتاق پذیرایی یا نشیمن خود را زیبا کنید

     

    اتاق نشیمن قلب خانه هر خانواده ای است، خواه یک خانه دو خوابه کوچکتر داشته باشید یا خانه بزرگتر مناسب برای یک خانواده بزرگ. اینجا جایی است که دور هم جمع می شوید تا بازی کنید، فیلم های مورد علاقه خود را تماشا کنید و با افرادی که دوستشان دارید وقت بگذرانید.

    بنابراین، زیبا جلوه دادن اتاق نشیمن کار با ارزشی است، به خصوص اگر در ماه های اخیر به فکر ارتقا یا نوسازی بوده اید. پنجره‌های اتاق نشیمن شما موضوعاتی برای بازسازی مقرون به صرفه هستند – فقط چند پنجره جدید یا بهبود یافته می‌تواند تفاوت چشمگیری ایجاد کند. اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، این ده ایده عالی برای پنجره اتاق نشیمن را بررسی کنید تا تخیل خود را تحریک کنید.

    درباره بهترین مدل پنجره دوجداره اتاق خواب کدام است؟ بیشتر بدانید

    ۱.پنجره پذیرایی مدل خلیجی

     

    آیا می خواهید اتاق نشیمن خود را برای ساکنان و برای رهگذران خیابان جسور و زیبا کنید؟ پنجره های خلیج بهترین انتخاب هستند.

    پنجره‌های خلیجی و کمانی کمی از جلوی خانه شما بیرون می‌آیند و سه یا چند قسمت را در یک صفحه نمایش روشن و جذاب با یک طاقچه بزرگ‌تر در فضای داخلی ترکیب می‌کنند. با تو جه به اندازه آنها فضایی به پذیرایی شما اضافه می کند، زیرا نمای ردیف جلویی را به حیاط و خیابان فراتر از آن به شما می دهد، به علاوه قلب خانه شما را برای خریداران آینده به نمایش می گذارد.

     

    ۲. از طاقچه های پهن برای تزئین یا نگهداری استفاده کنید

     

    طاقچه های پنجره های کناری مخصوصاً برای صاحبان خانه های مدرن خوب است. این فضای اضافی برای دکوراسیون یا ذخیره سازی مفید است. تصور کنید چند گیاه هوا را روی طاقچه عریض یک پنجره خلیجی نصب کنید یا چند عکس خانوادگی قرار دهید، بنابراین اتاق نشیمن هم محل تجمع واقعی و هم به معنای واقعی کلمه برای عزیزان شما باشد. آسمان حد است!

    پنجره پذیرایی مدل ثابت

    ۳. از طریق پنجره های پذیرایی، نور بیشتری وارد کنید

     

    آیا خانه ای رو به شمال یا جنوبی دارید؟ در این صورت، ممکن است بخواهید نور طبیعی را در اتاق نشیمن خود با پنجره های بزرگ ثابت به حداکثر برسانید.

    پنجره های ثابت، بدون مانع و نفس گیر هستند و مناظری عالی از ملک اطراف شما ارائه می دهند. تنها یک مجموعه از پنجره های بزرگ ثابت در اتاق نشیمن به شما این امکان را می دهد که از شکوه نور طبیعی  لذت ببرید، به خصوص که پنجره های ثابت را می توان به اشکال و انواع مختلف برش داد تا با زیبایی شناسی موجود خانه شما مطابقت داشته باشد.

    نگران امنیت هم نباشید. پنجره های ثابت با کیفیت را می توان سفارشی ساخت و به طور ایمن آب بندی کرد تا از باز شدن تصادفی جلوگیری شود.

     

    ۴. چند پرده بلند و سنگین برای نمایش و کنترل دما آویزان کنید

     

    با همه آن نور طبیعی، ممکن است گاهی اوقات نیاز به تعدیل یا کاهش نور داشته باشد. هنگامی که زمان تزئین پنجره های اتاق نشیمن خود فرا می رسد، پرده های بلند و سنگین را از دو طرف آویزان کنید. زمانی که می خواهید خانه خود را در ماه های تابستان خنک نگه دارید  یا حریم خصوصی بیشتری داشته باشید، آنها را کنار هم بکشید.

     

    ۵. یا انعطاف پذیری و سنت را با پنجره های دو حالته انتخاب کنید

     

    شاید خانه  شما بیشتر سنتی باشد تا مدرن. پنجره های دوحالته کاملاً با آن نوع زیبایی شناسی اتاق نشیمن و سبک معماری کلی مطابقت دارند. این نوع پنجره های کلاسیک همه کاره و انعطاف پذیر هستند. به هر حال، آنها می توانند از بالا  باز شوند، و هنگامی که می خواهید اجازه دهید مقداری هوای تازه در سراسر خانه گردش کند، گزینه های متعددی در اختیار شما قرار می دهد. علاوه بر آن، بسیاری از پنجره‌های دوحالته دارای بازشوهای شیب‌دار هستند. یعنی تمیز کردن سریع و آسان از طرف شما. پنجره های اتاق نشیمن شما همیشه درخشان و شفاف به نظر می رسند.

     

    ۶. پنجره های کم مصرف را در نظر بگیرید

     

    پنجره‌های دو حالته مطمئناً می‌توانند از طراحی‌های کم‌مصرف بهره ببرند، زیرا قرار است اغلب باز و بسته شوند. پنجره‌های دوحالته کم مصرف از شیشه‌های بادوام با لایه‌های گازی بین آن‌ها استفاده می‌کنند تا گرما را در زمستان نگه دارند و از ورود گرمای بیش از حد در تابستان جلوگیری کنند. این نوع پنجره های پذیرایی هم هزینه انرژی شما را پایین می آورند و هم در عین حال عالی به نظر می رسند!

    پنجره پذیرایی مدل لولایی

    ۷. از مناظر بدون مانع و هوای تازه با پنجره های روکش دار لذت ببرید

     

    پنجره های لولایی به راحتی باز می شوند، در حالی که پنجره های بزرگ ثابت و جذاب هستند. پنجره‌های لولایی هر دوی این عناصر را با هم ترکیب می‌کنند و نماهای بدون مانعی را ارائه می‌دهند و همچنین به شما امکان می‌دهند هر زمان که دوست دارید آنها را باز کنید.

    کمی از آن هوای تازه را در یک روز بهاری یا پاییزی می‌خواهید؟ پنجره های لولایی فقط راه حل هستند. آنها همیشه به راحتی باز می شوند و ایمن می شوند و از دستگیره های  ملایم برای عملکرد روان استفاده می کنند.

     

    ۸. پنجره های کشویی انتخابی عالی برای پنجره های پذیرایی هستند

     

    پنجره های کشویی به دلایل تزئینی و صرفه‌جویی در مصرف انرژی، روش‌های عالی برای پنجره‌های پذیرایی هستند. پنجره های کشویی به شما این امکان را می‌دهند که در یک لحظه اتاق نشیمن خود را خصوصی‌تر کنید،

     

    ۹. با پنجره های اتاق نشیمن در اشکال معماری خلاقیت به خرج دهید

     

    بسیاری از بهترین اتاق‌های نشیمن بسیار عالی به نظر می‌رسند، زیرا صاحبان آن‌ها از کمی خلاقیت و بد بو شدن نمی‌ترسند! پس چرا به جای برخی از جایگزین های سنتی تر، پنجره ها را در اشکال معماری نصب نکنید؟ پنجره‌های معماری در اشکال مختلف در دسترس هستند، از چند ضلعی‌های نامنظم با طرف‌های مایل گرفته تا پنجره‌های مدور که کاملاً بالای درب ورودی شما قرار می‌گیرند.

     

    ۱۰. پنجره های شکل معماری را با سبک های دیگر ترکیب کنید

     

    اگر در حال حاضر چند پنجره اتاق نشیمن عالی دارید که نیازی به تعویض ندارند می توانید با پنجره‌های معماری  ارتقاء دهند. به عنوان مثال، می‌توانید تعداد انگشت شماری پنجره‌های کوچک معماری نصب کنید تا شکاف‌های دیوار اتاق نشیمن را پر کنید، نور طبیعی بیشتری را وارد کنید و اتاق نشیمن خود را باز کنید.

    علاوه بر این، پنجره‌های کوچک معماری که در سرتاسر اتاق نشیمن شما پراکنده شده‌اند، به شما امکان می‌دهند سلیقه و سبک منحصر به فرد خود را بیان کنید. هیچ راه بهتری برای اینکه خانه خود را بهتر کنید وجود ندارد. همانطور که می بینید، ایده های زیادی برای پنجره اتاق نشیمن وجود دارد که می توانید از امروز استفاده کنید. بازسازی اتاق نشیمن لزوماً به معنای بازسازی استخوان های خانه یا تعویض فرش با چوب سخت نیست – می تواند به معنای افزودن چند پنجره جدید باشد که باعث صرفه جویی در انرژی، نور طبیعی و بسیاری از مزایای زیبایی شناختی دیگر می شود. بهتر از همه، شما مجبور نیستید به تنهایی به ارتقای پنجره اتاق نشیمن خود بپردازید. تکویندوز آماده است و منتظر تماس شماست، بنابراین همین امروز با ما تماس بگیرید یا برای دیدن پنجره هایی که برای اتاق نشیمن خود ارائه می دهیم از نمایشگاه ما دیدن کنید!

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    بهترین مدل پنجره برای پذیرایی کدام است؟
    محمد غلام نژاد

    محمد غلام نژاد

    محمد غلام نژاد هستم سی و سه سالمه،سالهاست که در صنف درب و پنجره هستم به خاطر علاقه زیادی که از بچگی به کامپیوتر و طراحی داشتم،این سایتو طراحی کردم تا بتونم با انتشار مطالب کاربردی صنف درب و پنجره رسالت خودمو انجام بدم و کمکی هر چند کم به هموطنانم بکنم
    ارسال نظر

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.