لوگو تکویندوز
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

بهترین پنجره دوجداره بالکن یا تراس با قیمت مناسب

فهرست مطالب

  • قیمت درب و پنجره دوجداره برای بالکن یا تراس

    قیمت پنجره دوجداره برای بالکن با توجه به  سایز و اندازه بالکن ها و اینکه چه طرح یا مدلی و چه پروفیلی

     (آلومینیومی یا UPVC)  و یا اینکه کشویی باشد یا لولایی بستگی دارد و برای محاسبه قیمت دقیق به بازدید و مشاوره تخصصی نیاز هست

    اگر قصد خرید درب و پنجره دوجداره برای بالکن خود را دارید،میتوانید از طریق آیکون واتساپ

    یا فرم استعلام قیمت انواع درب و پنجره دوجداره ما از راهنمایی کارشناسان ما به صورت رایگان بهره مند شوید

    بهترین پنجره های بالکن

     

    از بیرون و همچنین از داخل، بالکن شما جنبه اصلی محل سکونت شما است.  طراحی پنجره بالکن و همچنین مواد مناسب ، هر دو هنگام انتخاب آن مهم هستند. هر دوی اینها، زمانی که با هم استفاده می شوند، ممکن است تأثیری ماندگار بر دوستان، خانواده و مهمانان شما در مناسبت های خاص بگذارند. تراس در یک آپارتمان ممکن است یک نقطه کانونی و یک محل زیبایی باشد. تراس شما با نصب پنجره های آلومینیومی بیشتر  لوکس خواهد بود. از آنجایی که بالکن ها منبع مهمی از نور در خانه شما هستند، باید با احتیاط رفتار کرده و مطابق با ترجیحات شما تزئین شوند.

    پنجره های بالکن بزرگ به سمت منظره ای باشکوه و تازه باز می شوند. یک تراس یا بالکن مقاوم در برابر آب و هوا  فوق العاده به نظر میرسد و در عین حال محافظتی نیز ارائه می دهد. پنجره های بزرگ بالکن به راحتی باز می شوند، منحصر به فرد به نظر می رسند و همچنین کاربردی هستند. برای باز و بسته کردن آن می‌توانید از شیشه‌های بزرگ یا کشویی استفاده کنید. آنها می توانند برای اهداف مختلفی مانند وارد کردن مقادیر کنترل شده هوای تازه و نور طبیعی به اتاق استفاده شوند. آنها زیبایی شناسی ملک شما را افزایش می دهند و آن را از همه جهات جذاب تر می کنند. در شرایط آب و هوایی شدید، آنها شما را در برابر گرد و غبار، باران و گرما بیش از حد محافظت می کنند.

    قیمت پنجره دوجداره بالکن

    مدل های زیبای درب و پنجره بالکن آلومینیومی، یو پی وی سی UPVC

    به نظر شما اهمیت پنجره در جذابیت یک خانه چیست؟ آنها جزء مهمی از هر ساختاری هستند که اجازه ورود نور طبیعی و هوا را می دهند. با این حال، طراحی و سبک طراحی پنجره بالکن نیز به جذابیت کلی ملک کمک می کند. سبک های پنجره به طور قابل توجهی تکامل یافته اند، از طراحی های کلاسیک  تا طرح های سنتی معاصر. این به دلیل روندهای همیشه در حال تغییر معماری و طراحی خانه است. با این حال، کارکرد اصلی آنها در نورپردازی و تزئین فضای داخلی بدون تغییر باقی مانده است. سبک‌ها و انواع مختلفی از طرح‌های و مدل های کشویی و لولایی پنجره بالکن وجود دارد که می‌توان از میان آنها انتخاب کرد. داشتن درک روشنی از بودجه، الزامات و سبک معماری شما برای انتخاب بهترین تصمیم ممکن ضروری است.

    انواع مدل ها و متریال پنجره بالکن 

    صرف نظر از اینکه خانه شما معاصر، معمولی یا سنتی است، پنجره ها به قاب بندی منظره و تکمیل معماری خانه شما کمک می کنند. پنجره ها از مواد مختلفی تشکیل شده اند که رایج ترین آنها در اینجا ذکر شده است. چوب، یو پی وی سی ، آلومینیوم، طرح چوب و ترمال بریک گزینه هایی هستند. هر کدام مزایا و معایب خود را دارد که باید آنها را بسنجید و ارزیابی کنید.

     

    درب و پنجره بالکن یو پی وی سی UPVC

     

     پروفیل های پنجره UPVC از پی وی سی (پلی وینیل کلراید)، یک ماده پلاستیکی که در انواع کالاهای خانگی، مصالح ساختمانی و لوازم لوله کشی استفاده می شود، ساخته شده است. دو نوع  UPVC وجود دارد: UPVC خالص و UPVC بازیافتی. مهم ترین تمایز بین این دو دوام و قیمت است. UPVC خالص دوام بیشتری نسبت به UPVC بازیافتی دارد و  همچنین هزینه بیشتری نسبت به UPVC بازیافتی دارد. پنجره های یو پی وی سی در سال های اخیر به طور قابل توجهی از نظر کیفیت و دوام بهبود یافته اند و آنها را به جایگزینی عالی برای دیگر پروفیل ها تبدیل کرده است.

     

    درب و  پنجره بالکن آلومینیومی

     

    پنجره های آلومینیومی یک جایگزین عالی برای خانه های امروزی هستند. ظاهری براق دارند و نسبت به سایر مواد به نگهداری کمتری نیاز دارند. آلومینیوم یک ماده سبک وزن است که با این وجود کاملاً مستحکم است و قادر به پشتیبانی از وسعت وسیع شیشه است. ممکن است قسمت های بزرگ پنجره به خانه شما اضافه شود و به دلیل این مزیت، نور طبیعی بیشتری وارد اتاق نشیمن شما شود.

     

    درب و  پنجره بالکن با طرح چوب

     

    پنجره های با طرح چوبی بدون دردسر حفظ ساختار چوبی، ظاهری چوبی را در اختیار صاحب خانه قرار می دهد. آنها از پروفیل پنجره های آلومینیومی یا یو پی وی سی محکم با رنگ  آلومینیوم یا لمینت یو پی وی سی ساخته شده اند. یک پنجره بهتر با ترکیب رنگ ها  ایجاد می شود

    بالکن ها یکی از جنبه های مورد علاقه خانه برای اکثر ایرانی هاست که خوش شانس هستند که بالکن را در آپارتمان خود دارند! آنها راهی عالی برای استراحت و تفکر در مورد اتفاقات مختلف زندگی هستند. انتخاب طرح مناسب پنجره بالکن مهمتر از آن چیزی است که فکر می کنید! همچنین ممکن است دشوار باشد، بنابراین مشاوره با یک متخصص طراحی پنجره در  تکویندوز می تواند بهترین تصمیمی باشد که می توانید بگیرید! اگر علاقه مند هستید، لطفاً نظر خود را در زیر این مقاله بگذارید، ادمین ما به زودی با شما تماس خواهد گرفت. 

     پنجره ریلی یا کشویی برای بالکن یا تراس

     

    این پنجره ها همانطور که از نامش پیداست به صورت افقی روی ریل حرکت می کنند و اجازه می دهند نور طبیعی و هوای تازه وارد بالکن شود. پنجره‌های کشویی اغلب پهن‌تر یا بلندتر هستند و بالعکس. آنها به ویژه برای مناطق کوچک و همچنین برای فضاهایی که بالکن کوچک است مناسب هستند. اگر یک بالکن متصل به اتاق نشیمن دارید، این پنجره ها می توانند به عنوان دروازه ای عالی برای تهویه هوای خنک عمل کنند. 

     پنجره بالکن گوشه ای 

     

    این مدل پنجره بالکن برای بالکن هایست که یک کنج یا گوشه در دل خود دارند که به طراحی پنجره به شکل بالکن

    فضای بالکن پوشیده میشود، این مدل پنجره به صورت دو عدد پنجره ساخته میشود و به وسیله پروفیل لوله ای شکل به یکدیگر متصل میشوند

    پنجره بالکن لولایی تک حالته و دو حالته

     

    وقتی عملی بودن و سادگی در تجارت پنجره با هم ترکیب شوند، نتیجه ساخت این طرح های خاص پنجره بالکن در ایران است. مهم ترین تمایز، تعداد لنگه های متحرکی است که ممکن است برای تامین تهویه به صورت تک حالته یا دو حالته باز شوند. این پنجره ها از نظر انرژی و عملکرد کارآمد هستند و امکان تهویه بهتر را فراهم می کنند و آنها را به گزینه ای عالی برای تعویض پنجره ها در شرایط مختلف تبدیل می کند. بهره وری انرژی و تهویه هر دو با طراحی این پنجره بهبود یافته اند. امکان استفاده از توری پنجره ای وجود دارد. اندازه ها، سبک ها، رنگ ها و متریال ها در گزینه های مختلف موجود است.

    پنجره بالکن فیکس یا ثابت

     

    آنها اغلب با پنجره های اضافی برای ایجاد ظاهری جذاب استفاده می شوند. بهترین نقطه برای نصب پنجره های ثابت در مکانی است که تماشایی ترین مناظر را در فضای باز ارائه می دهند.

    پنجره های فیکس برای ورود نور طبیعی و ارائه دید وسیعی از محیط اطراف بدون تداخل با طراحی داخلی در نظر گرفته شده است. قبل از تصمیم گیری در مورد طراحی پنجره یو پی وی سی بالکن ثابت، مهم است که در نظر بگیرید که آنها در جای خود ثابت هستند و نمی توان آنها را باز کرد تا هوا وارد شود. از آنجایی که هیچ قطعه مکانیکی در آن دخیل نیست، قیمت های اضافی نیز وجود ندارد. هدف آن ورود نور و گرمای طبیعی است.  نگهداری آنها بسیار راحت است

    درباره قیمت پنجره دوجداره پرووین Prowin بیشتر بدانید

    در مورد برخی از ویژگی های شگفت انگیز پنجره بالکن بدانید

     

    پنجره بالکن قابلیت باز و بسته شدن را دارد و حداکثر انعطاف پذیری، راحتی و امنیت را ارائه می دهد. نگاهی به ویژگی‌های فوق‌العاده فهرست شده در زیر بیاندازید تا بیشتر در مورد آن بدانید:

    • قابل سفارشی سازی: آنها در انواع طرح ها، سبک ها و جلوه های تقلیدی مانند طرح چوب، علاوه بر رنگ برای پاسخگویی به نیاز خانه های خاص وجود دارند. اینها همچنین می توانند بر اساس مشخصات دقیق شما تنظیم شوند و اطمینان حاصل شود که دقیقاً در خانه یا ملک شما قرار می گیرند.
    • بهره وری انرژی: مجموعه ای از این محفظه ها می توانند با صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش قبوض برق، هزینه های گرمایش و سرمایش ماهانه شما را به میزان قابل توجهی کاهش دهند. علاوه بر این، میزان تلفات گرما و سرما به میزان قابل توجهی کاهش می یابد و عملکرد سیستم های گرمایشی و سرمایشی خانه شما را بهبود می بخشد.
    • نما: اینها دارای شیشه های باز و گسترده هستند که نمای پانوراما از منظره شهر را ارائه می دهند و همچنین اجازه می دهند نور کافی به فضا وارد شود. آنها همچنین اجازه می دهند نور خورشید و تهویه کافی وارد خانه شود و فضا را حتی فوق العاده تر نشان دهد.
    • باز و بسته شدن آسان: اینها برای تراس و ایوان شما عالی هستند زیرا به هیچ مانور پیچیده ای نیاز ندارند. به سادگی در امتداد پانل تا هر نقطه ای فشار دهید تا باز و بسته شود و هوای طبیعی به اندازه دلخواه شما وارد فضا شود.

     

    خلاصه مزایای پنجره بالکن یا تراس

     

    پنجره بالکن این مزیت را دارد که به راحتی باز یا بسته می شود و حداکثر انعطاف و راحتی را ارائه می دهد. به برخی از مزایای ذکر شده در زیر نگاهی بیندازید:

    • فضای زندگی قابل استفاده را افزایش دهید: تراس شما از یک فضای قابل استفاده گاه به گاه به فضایی تبدیل می شود که می توانید در تمام طول روز از آن استفاده کنید، زمانی که با قاب بدون قاب محافظت می شود. وقتی هوا خوب و گرم است، می‌توانید آنها را کاملا باز کنید و اجازه دهید هوای تازه وارد شود. اگر هوا خیلی گرم یا سرد نیست، می‌توانید شیشه‌ها را نیمه باز کنید.
    • ضد آب و هوا: باران، رطوبت، آفتاب، زنگ زدگی و گرما همه توسط پوشش ضد آب و هوا روی آن محافظت می شود. بیشتر مصالحی که در سطح بیرونی ساختمان ها استفاده می شود در معرض هوازدگی و فرسودگی هستند. آب و هوا با پنجره‌های با کیفیت بالا واکنش نشان نمی‌دهند و در برابر آب و هوا حساس نیستند و در نتیجه عمر طولانی‌تری دارند و هیچ نشانه‌ای از آسیب دیده نمی‌شود.
    • عایق صدا: معمولاً صدای ترافیک و صداهای زیادی در تراس یا ایوان به گوش می رسد، اما پس از نصب آن، متوجه کاهش صدای ورودی به خانه خود خواهید شد. در مقایسه با کیس های معمولی خود، با استفاده ازUPVCآنها می توانند نویز خارجی را تا ۵۰٪ کاهش دهند.
    • ظاهر: زیبایی شناسی ملک شما را افزایش می دهند و آن را از همه جهات جذاب تر می کنند. این محصولات از نمای بیرونی و همچنین فضای داخلی خانه شگفت انگیز به نظر می رسند زیرا با ارائه منظره ای خیره کننده ظاهر کلی خانه را بهبود می بخشند.

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    بهترین پنجره دوجداره بالکن یا تراس با قیمت مناسب
    محمد غلام نژاد

    محمد غلام نژاد

    محمد غلام نژاد هستم سی و سه سالمه،سالهاست که در صنف درب و پنجره هستم به خاطر علاقه زیادی که از بچگی به کامپیوتر و طراحی داشتم،این سایتو طراحی کردم تا بتونم با انتشار مطالب کاربردی صنف درب و پنجره رسالت خودمو انجام بدم و کمکی هر چند کم به هموطنانم بکنم
    ارسال نظر

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.