لوگو تکویندوز
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

قیمت پنجره دوجداره گرد

فهرست مطالب

  • قیمت پنجره گرد ، نیم گرد ، دایره ای

    قیمت پنجره دوجداره گرد یا دایره ای با توجه به اندازه، نوع پروفیل و طرح سفارشی آن متفاوت است و نمی توان قیمت

    مشخص و ثابتی برای آن تعین کرد، برای مشاوره و استعلام قیمت دقیق پنجره های گرد و نیم گرد و دایراه ای از

    طریق تماس یا آیکون واتساپ با کارشناسان ما در تماس باشید 

     

    درباره قیمت پنجره دوجداره خم هلالی قوس دار بیشتر بدانید

    پنجره گرد: هر آنچه که باید بدانید

    این روزها، صاحبان خانه‌ها به دنبال راه‌های جدیدی برای متمایز کردن خانه‌هایشان هستند. مطمئنا راه های زیادی برای انجام این کار وجود دارد. با این حال، برخی از موارد اضافه شده وجود دارد که فقط برخی افراد آن را انتخاب می کنند. مثلا نصب پنجره گرد.

    پنجره های گرد یک نوع پنجره کاملا منحصر به فرد هستند. اکثر این پنجره ها باز نمی شوند. در عوض، آنها به عنوان یک نقطه کانونی در خانه شما عمل می کنند. اکنون، این ممکن است یک صاحب خانه معمولی را تحت تأثیر قرار ندهد.

    با این حال، اگر همیشه به دنبال ایده های منحصر به فرد برای بهبود خانه هستید، پنجره های گرد برای شما مناسب هستند. این پست تمام جنبه های ضروری این پنجره ها را برجسته می کند. بنابراین، اجازه دهید وارد آن شویم!

     
    پنجره گرد یا دایره ای

    پنجره های گرد چیست؟

     

    نام گویای همه چیز است. اینها اساساً پنجره های دایره ای شکل هستند. بنابراین، آنها یک قاب گرد (یا دایره ای) دارند که در آن یک پانل شیشه ای گرد قرار می گیرد. با توجه به محبوبیت آنها، اکثریت اکنون جذابیت زیبایی شناختی پنجره های گرد برای خانه ها را تحسین می کنند. آنها به سادگی متفاوت به نظر می رسند و توجه همه را به خود جلب می کنند.

     

    پنجره های گرد – چگونه کار می کنند؟

     

    همانطور که گفته شد، این پنجره ها معمولا باز نمی شوند. در صورتی که یک پنجره گرد کاربردی را انتخاب کنید، نیمه باز خواهد بود (در بیشتر موارد). بنابراین، پانل نیمه شیشه ای را می توان برای اهداف تهویه باز کرد.

    توجه داشته باشید که می توانید یک پنجره گرد سفارشی (که کاملاً باز می شود) نیز دریافت کنید. تمیز کردن پنجره های گرد کاملا باز و نیمه باز بسیار آسان است.

     

    میانگین قیمت نصب پنجره گرد:

     

    در مقایسه با انواع دیگر پنجره ها، پنجره های گرد آنقدر گران نیستند. به طور متوسط ​​قیمت نصب آنها از ۳۵۰۰۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰۰۰۰ تومان متغیر است . با این حال، قیمت نصب استاندارد نیست. علاوه بر این، هزینه کار و کیفیت پانل شیشه ای ممکن است قیمت نصب تخمینی را افزایش دهد.

    مزایای پنجره گرد:

     

    جدا از ظاهر متمایز، پنجره های گرد به دلایل مختلف دیگری انتخاب می شوند. در اینجا به چند مورد از مزایای آنها اشاره می کنیم:

     

    ۱: طراحی زیبا

     

    پنجره های گرد عامل شگفت انگیزی را به فضای داخلی خانه شما اضافه می کنند. دلیلش این است که در کتاب های اکثر طراحان داخلی وجود ندارد. صرفاً به این دلیل که بسیاری از صاحبان خانه فکر می کنند قدیمی هستند (که اینطور نیست). بنابراین، اگر می خواهید یک طراحی پنجره خارج از مربع را انتخاب کنید، این پنجره ها برای شما مناسب هستند.

     

    ۲: پنجره کم مصرف

     

    از آنجایی که اکثر این پنجره‌ها باز نمی‌شوند، اجازه نمی‌دهند هوای سرد یا گرم بیرون از شیشه‌ها نفوذ کند. علاوه بر این، می توانید یک پانل شیشه ای دو جداره را برای عایق کاری بهتر (یا افزایش بهره وری انرژی) انتخاب کنید.

     

    ۳: یک گزینه پنجره امن

     

    حتی پنجره های دوبل نیز مستعد دزدی هستند. آنها می توانند چنین پنجره هایی را بشکنند تا وارد خانه شوند. بنابراین، گزینه ایمن در اینجا نصب پنجره های گرد است. از آنجایی که نمی توان آنها را باز کرد، شکستن آنها دشوار است. 

    علاوه بر این، انتخاب یک شیشه استاندارد ایمنی با کیفیت (مانند شیشه سکوریت) جنبه ایمنی و امنیت را بیشتر افزایش می دهد.

    انواع پنجره های دایره ای یا گرد

     

    مانند سایر گزینه های پنجره، پنجره های دایره ای نیز انواع مختلفی دارند. برخی از آنها به شرح زیر است.

     

    • پنجره گرد استاندارد
    • پنجره دایره ای کامل
    • پنجره های نیم دایره
    • پنجره شش ضلعی
    • پنجره های بیضی شکل
    • پنجره شش گوشه
    • پنجره لانه زنبوری

     

    چند ایده برای نصب پنجره دایره ای

     

    اکنون، اجازه دهید چند روش منحصر به فرد برای نصب پنجره های دایره ای را بررسی کنیم. در زیر به چند روش منحصر به فرد اشاره شده است:

     

    ۱: پنجره های گرد کوچک با پرده های سفارشی 

     

    نصب پرده های سفارشی به شما کمک می کند از ورود اشعه های UV خشن به اتاق جلوگیری کنید. علاوه بر این، می‌توانید در زمستان پرده‌ها را کنار بزنید تا نور از آن عبور کند. بنابراین، پنجره دایره ای با پرده های سفارشی یکی از راه های استفاده از حداکثر پتانسیل این پنجره ها است.

     

    ۲: پنجره های گرد شیشه ای تزئینی

     

    اگر جذابیت زیبایی شناسی این پنجره را دوست دارید اما نمی خواهید حریم خصوصی را به خطر بیندازید، پنجره های دایره ای شیشه ای تزئینی یا مات را انتخاب کنید.

    در اینجا، شیشه مات باعث می شود که نتوان از طریق پنجره دید. در مقایسه، شیشه های تزئینی نیز حریم خصوصی را بدون به خطر انداختن ظاهر و احساس پنجره ها ارائه می دهند.

     

    نتیجه گیری:

     

    بنابراین، اکنون تقریباً همه چیز را در مورد پنجره های گرد می دانید. بیشتر این پنجره ها ممکن است باز نشوند، اما همچنان به عنوان یک مکمل کاربردی برای فضای داخلی هر خانه در نظر گرفته می شوند. آنها به نور طبیعی اجازه عبور می دهند و به ملک شما جلوه ای منحصر به فرد، مدرن و ظریف می بخشند. ما توصیه می کنیم برای اطمینان از طول عمر خوب، یک پانل شیشه ای با کیفیت انتخاب کنید. برای خرید یا مشاوره و استعلام قیمت رایگان

    پنجره های گرد یا دایره از طریق آیکون واتسلپ یا تماس با کارشناسان ما در تماس باشید

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    قیمت پنجره دوجداره گرد
    محمد غلام نژاد

    محمد غلام نژاد

    محمد غلام نژاد هستم سی و سه سالمه،سالهاست که در صنف درب و پنجره هستم به خاطر علاقه زیادی که از بچگی به کامپیوتر و طراحی داشتم،این سایتو طراحی کردم تا بتونم با انتشار مطالب کاربردی صنف درب و پنجره رسالت خودمو انجام بدم و کمکی هر چند کم به هموطنانم بکنم
    ارسال نظر

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.