لوگو تکویندوز
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

پنجره کشویی آلومینیومی ترمال بریک

فهرست مطالب

  • پنجره کشویی آلومینیومی ترمال بریک

    با ورود انواع مختلف پنجره ترمال بریک کشویی یا ریلی به بازار درب و پنجره دوجداره دیگر سیستم کشویی به یک یا چند گزینه محدود نمی شود

    پنجره کشویی ترمال بریک دارای سری یا مدل های مختلفی است که کاربرد های متفاوت آنها دست سازندگان و معماران و صاحبان خانه و ویلا را

     باز می گذارد تا بهرین گزینه را به نصبت شرایط ، ابعاد و … انتخاب کنند

    پنجره آلومینیومی کشویی یا ریلی ترمال بریک از پروفیل های ساختمانی آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است و ساختار پنجره به درب و پنجره های آلیاژ آلومینیوم معمولی و درب و پنجره های آلیاژ آلومینیوم ترمال بریک تقسیم می شود. پنجره دوجداره ریلی یا کشویی آلومینیومی ترمال بریک ظاهری زیبا، آب بندی و استحکام بالایی دارد و در زمینه مهندسی ساختمان کاربرد فراوانی دارد. سطح آلیاژ آلومینیوم اکسید شده و براق است. پروفیل بازشو یا لنگه بزرگ است و می توان آن را با یک سطح شیشه ای بزرگ ست کرد، که نور داخلی را روشن و روشن می کند، کنتراست بین نمای داخلی و خارجی را افزایش می دهد و اتاق نشیمن را غنی تر می کند. خود آلومینیوم به راحتی فشرده می شود، مشخصات پروفیل دقیق است و دقت پردازش بالا است. بنابراین بسیاری از مالکان استفاده از درب و پنجره های کشویی ترمال بریک را در دکوراسیون انتخاب می کنند. پنجره کشویی آلومینیومی  ترمال بریک بهترین انتخاب است.

    درباره قیمت پنجره ترمال بریک بخوانید

    درب و پنجره ترمال بریک کشویی

    مزایای پنجره ترمال بریک کشویی

    ◪ ۱. فضای داخلی را اشغال نمی کند. در حین استفاده فضای داخلی را اشغال نمی کند. بر خلاف برخی از پنجره های لولایی، اغلب هنگام باز شدن، تحت تأثیر مشکلات فضایی قرار می گیرد. جلوه نور بسیار خوب است و می توان از آن در داخل خانه استفاده کرد. نورپردازی بیشتر است و شکل کلی ظاهر نیز بسیار زیبا است.
    ◪ ۲. سوئیچ انعطاف پذیر است. سوئیچ در طول فرآیند استفاده بسیار منعطف است، ریل های کشویی درجه بالا را اتخاذ می کند، در فشار کشش انعطاف پذیر است و در حین استفاده به طور مساوی اعمال می شود و ایجاد آسیب آسان نیست.
    ◪ ۳. وزن سبک. مواد پنجره کشویی آلیاژ آلومینیوم سبک و سبک هستند، مقدار متوسط ​​پروفیل آلومینیوم در هر متر مربع ۸ ~ ۱۲ کیلوگرم و متوسط ​​حجم فولاد در هر متر مربع درب و پنجره فولادی ۱۷ تا ۲۰ کیلوگرم است.
    ◪۴. پنجره کشویی آلومینیومی ترمال بریک عملکرد آب بندی خوبی دارد. هوا تنگی خوب، آب بندی و عایق صدا، عایق حرارتی خوب

     

    درباره پنجره ترمال بریک چیست؟ همه چیز درباره پنجره ترمال بریک بخوانید

    پنجره ترمال بریک کشویی سری ۱۱۵

     

    پنچره ترمال بریک سری ۱۱۵ برای ابعاد بزرگ مورد استفاده قرار میگیرد و این سری میتوان هم با یراق کشویی و هم با یراق لیفت اند اسلاید تولید کرد

    عمق پروفیل قاب ۱۱.۵ سانتی متر میباشد و در انواع رنگ های پودری و آنودایز موجود میباشد

    برای استعلام قیمت انواع پنجره ترمال بریک کشویی از طریق آیکون واتساپ یا شماره های اقدام نمایید

    پنجره ترمال بریک کشویی سری ۷۷

     

    از سری های پروفیل پنجره های آلومینیومی کشویی می توان به سری ۷۷ اشاره کرد. سری ۷۷ دارای نشیمنگاه ۷.۷ سانتی متری و مناسب برای ابعاد استاندارد می باشد. اگر می خواهید یک پنجره کشویی نسبتا عایق داشته باشید، سری ۷۷ بهترین گزینه است. این مدل پنجره کشویی با توجه به ساختار پروفیل و عرض نسبت به سایر سری های کشویی یک پنجره عایق می باشد.

    با توجه به اینکه پنجره کشویی یا ریلی معمولی عایق ۱۰۰ درصدی ندارد، بهتر است برای افزایش کیفیت کار و عملکرد روان این نوع پنجره ها از یراق آلات آلمانی استفاده شود، زیرا عملکرد عایق بهتری دارند و غلتک های این نوع اتصالات به خصوص دستگاه های ROTO تحمل وزن بالایی دارند.

    نوع لاستیک مورد استفاده در کلیه پنجره های لولایی، کشویی و اسلاید باید از مواد EPDM باشد تا در برابر سرما و گرما کیفیت خود را از دست ندهد. لاستیک نقش بسیار مهمی در کیفیت عایق حرارتی و صوتی پنجره های دوجداره دارد. تیغه ای که برای ترمال بریک استفاده می شود باید از پلی آمید باشد نه PVC.

    این پنجره در ابعاد با عرض بازشو تا ۱.۵ متر و ارتفاع تا ۲.۴۰ متر قابل اجاره است و در انواع رنگ های پودری و آنودایز و طرح های چوبی قابل استفاده می باشد. پنجره کشویی به دلیل نوع بازشو و عملکرد آن طرفداران زیادی در بین مصرف کنندگان دارد. در صورت افزایش ابعاد باید از سری پروفیل پنجره لیفت اند اسلاید کشویی استفاده شود.

     

    مشخصات فنی پنجره ترمال بریک کشویی سری ۷۷

     

    1. عرض قاب ۷۷۰ میلی متر است
    2. عرض پلی آمید استفاده شده در این سیستم ۲۴ میلی متر است، بنابراین عایق حرارتی خوبی را ارائه می دهد
    3. امکان نصب شیشه های تک جداره و شیشه های دوجداره از ضخامت ۶ تا ۳۲ میلی متر
    4. مناسب برای مناطق گرمسیری و سردسیر
    5. امکان نصب لوازم جانبی 
    6. این سیستم پنجره آلومینیومی ترمال بریک با دوخت تیغه های عایق پلی آمید مقاوم بین قسمت بیرونی و داخلی پروفیل عایق حرارت است و تبادل دما بین بیرون و داخل ساختمان به حداقل می رسد.
    7. قابلیت نصب توری پلیسه در قسمت بیرونی پنجره
    8. امکان نصب کرکره شیشه ای داخلی
    9. توانایی تشخیص رنگ نمای بیرونی از داخل پنجره
    10. تهویه کامل با استفاده از نوارهای EPDM
    11. قابلیت اجرای کلیه خدمات آندایزینگ آلومینیوم، رنگ پودری و خدمات تزئینی
    12. کارایی بالا و قابلیت اجرای درب و پنجره برای کاربردهای مختلف.

     

    درباره پنجره ترمال بریک آکپا AKPAI با قیمت عالی بیشتر بدانید

    پروژه پنجره ترمال بریک کشویی رنگ شامپاینی نواب تهران

    طرح یا مدل پنجره ترمال بریک کشویی

     

     

    پنجره‌های ترمال بریک کشویی را می‌توان بر اساس الزامات سفارشی‌سازی کرد، طرح‌های مختلف جلوه‌های متفاوتی در ظاهر و عملکرد خانه خواهند داشت، به عنوان مثال، افراد پرده‌ها را در شیشه قرار می‌دهند یا با صفحه نمایش یا توری داخلی برای مصارف مختلف به شرح زیر نصب می کنند:

    انواع درب و پنجره کشویی ترمال بریک

     

    درب و پنجره کشویی ترمال بریک دارای انواع گوناگونی است در زیر تعدادی از انواع مدل ها رو واستون معرفی کردیم

     

    برای دیدن پنجره دوجداره ترمال بریک تهران کلیک کنید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    پنجره کشویی آلومینیومی ترمال بریک
    محمد غلام نژاد

    محمد غلام نژاد

    محمد غلام نژاد هستم سی و سه سالمه،سالهاست که در صنف درب و پنجره هستم به خاطر علاقه زیادی که از بچگی به کامپیوتر و طراحی داشتم،این سایتو طراحی کردم تا بتونم با انتشار مطالب کاربردی صنف درب و پنجره رسالت خودمو انجام بدم و کمکی هر چند کم به هموطنانم بکنم
    ارسال نظر

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.