لوگو تکویندوز
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

هر آنچه باید در مورد توری پلیسه ای بدانید؟

فهرست مطالب

  • بررسی توری پلیسه ای یا آکاردئونی یا تاشو

    در گذشته از توری‌های ساده برای جلوگیری از ورود حشرات و گرد و خاک به داخل منزل استفاده می‌شده است، اما امروزه این نوع توری‌ها جای خود را به توری‌های پلیسه داده است. توری پلیسه در واقع همان کارایی توری‌های قدیمی را دارد، اما با مزیت‌های بیشتر و ویژگی‌های منحصر به فردتر. گذر زمان مزیت‌های بسیاری برای تمام ابزارهای ساختمانی داشته است و توری پنجره نیز از این قائده مستثنی نیست.

    توری پلیسه از جنس پلی استرین ساخته شده است و فریم آن از جنس آلومینیوم است. این نوع از توری‌ها همانند توری‌های قدیمی نیست که تحت تاثیر شرایط آب و هوایی قرار بگیرد و عمر آن کوتاه باشد. توری‌های پلیسه از دوام و کیفیت خوبی برخوردارند و به راحتی می‌توان آن‌ها را تمیز کرد. توری پلیسه با نام‌های دیگری نیز شناخته می‌شود که به آن توری پنجره آکاردئونی و یا توری تاشو نیز گفته می‌شود.

    همه ما پنجره هایی برای تهویه مناسب و نور خورشید داریم. با این حال، ما به ندرت آنها را به دلیل پشه ها و حشرات باز می کنیم – راه حل نهایی برای این مشکل توری درب و پنجره است. توری درب و پنجره انواع مختلفی دارد و یکی از آنها توری درب و پنجره پلیسه ای است. 

    این توری هابه این دلیل محبوبیت پیدا کرده اند که از پشه جلوگیری می کنند و زیبایی خانه شما را بهبود می بخشند. علاوه بر این، نصب و استفاده از آنها آسان تر است. در این وبلاگ به این می پردازیم که توری پلیسه برای پشه ها چیست و چگونه می توانیم بهترین را برای پنجره خود انتخاب کنیم؟

    توری پنجره پلیسه چیست

    بهترین قیمت توری پلیسه ای

     

     تکویندوز برند پیشرو در تولید توری پلیسه درب و پنجره است.

    این یک مدل توری پلیسه دار است که با نام توری درب و پنجره پلیسه ای یا با نام دیگر توری آکاردئونی یا تاشو شناخته می شود. محصولی فوق العاده است که می توان آن را به روشی ساده تهیه کرد و می تواند شامل طرح های زیبای به دست آمده با توری چین دار باشد. با این حال، از آنجایی که دارای گروه مدل های تزئینی است، می توان این نوع را در بسیاری از مکان ها مشاهده کرد.

    قیمت توری پلیسه ای به صورت متر مربع محاسبه میشود و قیمت هر متر مربع توری پلیسه ای در سال ۱۴۰۲ از ۷۵۰۰۰۰ تومان شروع میشود

    قابل ذکر است که متراژ های زیر یک متر همان یک متر مربع محاسبه خواهد شد این بدین معناست که اگر ابعادی

    طول*عرض= زیر یک متر مربع باشد،همان یک متر مربع محاسبه خواهد شد

    برای استعلام دقیق بهترین قیمت توری پلیسه ای در تهران و کرج با کارشناسان ما در تماس باشید

     

    لیست قیمت توری پلیسه ای 

     

    در جدول زیر لیست قیمت توری پلیسه ای  را برایتان آورده ایم

     

    شرح کالا قیمت یک متر مربع(تومان)
    قیمت توری ثابت ۵۰۰,۰۰۰
    قیمت توری پلیسه تک فریم ساده (سفید) ۷۵۰,۰۰۰
    قیمت توری پلیسه تک فریم (رنگی) ۸۲۰,۰۰۰
    قیمت توری پلیسه دبل فریم مگنتی (سفید) ۹۹۰,۰۰۰
    قیمت توری پلیسه دبل فریم مگنتی (رنگی) ۱,۰۲۰,۰۰۰
    قیمت توری پلیسه دبل فریم مگنتی (طرح چوب) ۱,۰۵۰,۰۰۰
    قیمت توری پلیسه ای دبل فریم مگنتی (آنودایز) ۱,۰۵۰,۰۰۰
    قیمت توری پلیسه ای فرانسوی ۱,۰۹۰,۰۰۰
    بهترین قیمت توری پلیسه ای در تهران و کرج

    توری پلیسه ای برای پنجره چیست؟

     

    توری پلیسه ای نه تنها برای نجات مردم از حشرات استفاده می شود، بلکه توسط افراد برای زیباتر کردن ظاهر خانه نیز ترجیح داده می شود. این توری با مکانیزم های متفاوتی نسبت به سایرین عمل می کند. در این توری فایبرگلاس موجود است، تا شده و بین آنها نخ وجود دارد.

    از یک طرف به شکل زیگزاگ تا می شود و باید به طرف دیگر کشیده شود تا همان سر بسته شود. لبه های نخ ها بین فایبرگلاس ثابت می شوند  و از آن عبور می کند. علاوه بر این، پانل آلیاژی نیز در همه طرف ها استفاده می شود. می توانید آن را روی یک پنجره چوبی یا یک پنجره آلومینیومی یا upvc و آهنی نصب کنید.

    انواع توری پلیسه ای

     

    • توری پلیسه ای تک فریم
    • توری پلیسه دبل فریم

     

    توری پلیسه تک فریم

     

    پرمصرف ترین توری پنجره پلیسه مدل توری پلیسه تک فریم است، توری های پلیسه تک فریم ساختار ساده تری داشته و از

    نظر قیمت هم قیمت مناسب تری دارند.این مدل توری ها با فریم آلومینیومی ساخته میشوند و توری در داخل این فریم به صورت تاشو

    جمع میشود. نصب این توری ها  بسیار راحت است و برای نصب آنها از گوشه های توری که در آنجا جای سوراخ های نصب مشخص شده بر روی فریم درب یا پنجره به وسیله پیچ نصب پیچ شود و برای طول عمر بیشتر توری پلیسه تک فریم بهتر است در مواقعی که از آن استفاده نمی شود مانند زمستان توری در حالت جمع شده در داخل فریم باشد

     

    رنگبندی فریم توری پلیسه ای

     

    فریم توری های پلیسه ای در رنگ های مختلفی وجود دارد که متداول ترین رنگ سفید و مشکی می باشد در زیر به انواع رنگ ها اشاره شده است

    • سفید
    • مشکی
    • قهوه ای
    • آنودایز شامپاینی
    • آنودایز نقره ای
    • طرح چوب (گلدن اوک)
    • طرح چوب قهوه‌ای تیره (بلوطی تیره)

    چگونه توری پلیسه ای را برای پنجره انتخاب کنیم؟

     

    داشتن بهترین توری پلیسه ای ضروری است. با این حال، توری تنها در صورتی کار می کند که یک توری مناسب برای خانه یا محل کار خود خریداری کنید. قبل از خرید توری، برای انتخاب بهترین توری به فاکتورهای زیر توجه کنید. 

    • اندازه- قبل از انتخاب توری، باید اندازه های پنجره را بدانید. ممکن است بدون دانستن اندازه پنجره یا در، توری اشتباهی بخرید. توری بدون اندازه مناسب از انتها فاصله ایجاد می کند. اندازه اشتباه باعث می شود پشه ها و سایر حشرات وارد داخل شوند. گرفتن یک توری بزرگ می تواند تعمیر آن را روی پنجره دشوار کند. بنابراین، یک اندازه عالی تهیه کنید یا آن را توسط یک شرکت توری نصب کنید. 
    • شکل- برای جلوگیری کامل از ورود پشه ها، توری مناسب برای پنجره ها نصب کنید. توری را با توجه به شکل پنجره و لبه ها انتخاب کنید. هیچ فضایی را نباید برای ورود پشه باز گذاشت.
    • مواد- مواد توری را هوشمندانه انتخاب کنید. مواد مختلفی وجود دارد، بنابراین مواد بادوام، مقاوم در برابر آب و ضد گرد و غبار را انتخاب کنید. علاوه بر این، این ماده باید قابل تنفس باشد و نباید هوا را مسدود کند. 
    • کیفیت- یک توری باکیفیت انتخاب کنید تا مدت زمان بیشتری دوام بیاورد. توری بد یا بی کیفیت برای پنجره دوام زیادی ندارد. بنابراین یک توری با کیفیت عالی برای پنجره بخرید.
    •  

    مزایای توری پلیسه ای

     

    آیا برای خانه به توری درب و پنجره نیاز دارید؟ خوب، به نظر ما، شما انجام می دهید. در اینجا به برخی از مزایای توری پلیسه ای اشاره می کنیم که برای آن باید از توری پلیسه ای در خانه خود استفاده کنید. 

    1. شما به راحتی می توانید توری را به درستی ترکیب کرده و روی پنجره خود قرار دهید. وقتی روی پنجره یا در قرار می گیرد جلوه ای عالی می دهد. ظاهر خانه را حفظ می کند و حتی زیبایی بیشتری به آن می بخشد. 
    2. توری های پلیسه‌ ای قابل تنظیم هستند و می‌توان آن‌ها را با توجه به انتخاب و نیاز شما ساخت. می توانید توری پلیسه شده برای پنجره های دلخواه خود را تهیه و نصب کنید. 
    3. توری پلیسه ای در برابر نیش پشه و بسیاری از حشرات ناخواسته محافظت می کند. علاوه بر این، با جلوگیری از ورود پشه به خانه از طریق پنجره ها و درها از ما محافظت می کند. 
    4. نصب توری پلیسه ای نیازی به ساخت ندارد. می توان آن را به راحتی در عرض چند دقیقه بدون تعویض یا تغییر چیزی نصب کرد. 
    5. برای تمیز کردن و نگهداری توری پنجره نیازی به کمک حرفه ای نیست. ما به راحتی می توانیم آنها را در خانه تمیز کنیم. ما مجبور نیستیم آن را مانند دیوارها دوباره روکش کنیم و این یک سرمایه گذاری یکباره است.

    توری پلیسه ای چه کاربردی دارد؟

     

    توری های پلیسه ای در انواع درب ها و پنجره ها مناسب است. انعطاف پذیری و مزایای آنها افراد زیادی را به خود جذب می کند. مهمترین ویژگی اجازه دادن به هوا و نور بدون اجازه دادن به پشه مورد علاقه بسیاری است. توری پلیسه ای را در درها و پنجره ها نصب کنید و از تابستان ها با نسیم تازه در عصر بدون ورود پشه لذت ببرید. در زمستان و فصل بارانی می توانید از آب و هوای بیرونی و عاری از سایر آفات یا پشه ها لذت ببرید.

    مش آن دارای ساختار محکمی است. از موادی بنام فایبرگلاس یا پلی استر در فریم هایی با چندین گزینه رنگی ساخته شده است. صفحه نمایش دارای مش  PP+PE است. عملکرد صفحه نمایش بسیار آسان است. می توان آن را از بالا به پایین یا چپ به راست و بر عکس با کشیدن در کناره ها کشید. همچنین از بادهای تند و شدید همراه و باران شدید محافظت می کند.

     

    نگهداری از توری پلیسه ای

     

    • گرد و غبار توری پلیسه را با پارچه مرطوب پاک کنید.
    • نباید توری یا فریم توری پنچره پلیسه  را با استفاده از برس یا ابزار سخت تمیز کنید.
    • در عوض می‌توانیم از برس‌های  نرم یا جاروبرقی با برس ملایم برای تمیز کردن توری استفاده کنیم  که در کمترین زمان و بدون آب  انجام میشود.

     

    نتیجه گیری

     

    توری پلیسه ای نیاز روز و راحت ترین راه برای محافظت از محل شما در برابر این موجودات مزاحم است. این صفحه نمایش های خلاقانه ورود پشه ها را محدود می کند و از ورود سایر حشرات و ذرات گرد و غبار به فضای شما جلوگیری می کند. یک صفحه نمایش سیمی کاربردی با مزایای متعدد در رنگ های مختلف موجود است. برای کمک در نصب توری پلیسه ای با کارشناسان ما تماس بگیرید .

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای
    هر آنچه باید در مورد توری پلیسه ای بدانید؟
    محمد غلام نژاد

    محمد غلام نژاد

    محمد غلام نژاد هستم سی و سه سالمه،سالهاست که در صنف درب و پنجره هستم به خاطر علاقه زیادی که از بچگی به کامپیوتر و طراحی داشتم،این سایتو طراحی کردم تا بتونم با انتشار مطالب کاربردی صنف درب و پنجره رسالت خودمو انجام بدم و کمکی هر چند کم به هموطنانم بکنم
    ارسال نظر

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.